hehe..

Hallluu alla, saknat mig? (:

hehe nejjrå skoja lite bara. Men tillbaka är jag iallafall efter dålig uppdatering (:
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, int evad jag kommer ihåg iallafall.
Skrev jag den sista helgen på sportlovet?!?!, kommer absolut inte ihåg, men för säkerets skull skriver jag det endå för det var helt fantastiska dagar (:

Fredagen;
Jag vaknade hem hos min syrra efter en helt fantastisk torsdag i bowlinghallen och på koppis med familjen. Jag var där ett tag sen skulle jag hem till Clara men Elin och Erik skulle lämna Vera,Lydia och våra hundar som var hemms hos dom eftersom mamma och dom var i Gävle. När vi kom till K-viken packade jag snabbt ihop mina grejer för Elin och Erik kunde skjussa mig till Clara, men dom skulle in till CG först och då fick jag lov att sitta kvar i bilen och vara hundvakt åt deras hundar som oxå var med, jag satt där i typ 30-45min as drygt var det verkligen, men jag kom iallafall hem till Clara till slut. Jag och Clara spelade sims2 och det var as länge eftersom jag har sims3 så har jag inte spelat 2:an på aslänge så vi satt typ as länge och spelade sen kollade vi på Oasis konserternsom gick på MTV för jag ville verkligen se dom, så sjukt bra band asså (: , efter det kollade vi på "Smala Sussie" för den hade inte Clara sett, ganska sjuk men endå rolig film. Sen kommer jag inte ihåg mer, hahah (:

Lördag;
vaknade vid typ 11, ganska tidigt för Clara men otroligt för sent för mig , haha. Iallafall så drog vi ner och käkade lite frulle sen gick vi upp till Konsum för då skulle Mamma,Vera,Lydia och Farmor komma och hämta oss för vi skulle ut till Claras häst och rida, mina småsyskon hade tjatat typ aslänge, men nu blev det endå av. När vi kom dit så typ hämtade vi Claras häst Melody som den heter i hagen och började rykt sen var det bara att köra igång, Lydia skulle börja och hon skrittade runt ett tag och sen började hon trava lite och då märkte jag hur sugen jag vart på att rida lite det var ganska längesen sist, hmm.. innan jullovet nån gång men då ramlade jag av, haha klumpig som jag är och sen dess har jag inte ridit och när jag såg Lydia rida kände jag bara att suget blev allt större och större, haha. Men det var Veras tur efter Lydia och hon gjorde typ samma sak. Sen var det entligen min tur jag skrittade lite sen travade jag och gallopperade(stavning) lite. Clara red lite på slutet oxå. Sen fick Jag och Clara lite bråttom eftersom att vi hade bokat bio på morgonen (som jag inte nämnde). Men vi skulle iallafall se på "Alice i underlandet" . Så vi fick skjuss hem till Clara och så stressade vi som f**n vi typ kastade i oss maten (macaroni and cheese som vi ätit varje dag under hela lovet och då menar jag hela lovet,haha), sen gick vi in till stan och hämtade ut våra biljetter och så blev det bio dags. Efter filmen gick vi in på ICA och köpte godis till kvällen. Ojj, juste kom på att vi kanske ska berätta lite om vad vi tyckte om filmen, dom ord jag får fram är FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!
Asså filmen var helt sjukt bra...
Vi tog en buss hem från stan efter vi hade köpt godis. När vi kom hem kollade vi på Melodifestivalen med Viktor och Patricia. Sen drog dom och Jag och Clara var ensamma hemma. Först typ kollade vi på "Nothing hill" sen gjorde vi nått annat kom inte ihåg vad vi gjorde.. Iallafall nu kommer jag till hela höjdpunkten av helgen, haha.. När klockan var typ 01:00 på natten så fick Jag och Clara för oss att vi skulle baka, så vi bestämmde oss mellan antingen chokladpudding eller chokladtårta. Vi bestämmde oss för chokladpudding så vi gjorde det, och medans det stog och blev klart i kylskåpet så kollade vi på en snygg kille på facebook, tänker tyvärr inte nämna vem, haha :P    .. Iallafall sen så kom jag på att vi kunde göra indianmålningar i ansiktet med chokladpuddingen så jag började måla i fejjan sen gjorde Clara det oxå, sen kom Clara på det bästa av allt, hon sa "vi kan göra ansiktsmasker!! :D :D :D " så vi smörjde in hela ansiktet med chokladpudding och då sa jag "men Clara det ser ut som du behöver färga håret lite :P !! "  och så tog jag handen full med chokladpudding och bara smetade in i hela hennes hår och vi typ as garva. Sen tog vi massa modellbildern, fast dom ligger på Claras data så dom kommer sen nån gång, haha.. sen typ duschade vi och sen satt vi oss och kolla på barn som sjunger på typ Youtube, och vid typ 03:30 eller senare kom Viktor och Sokko? (Viktor heter han iaf oxå) hem och så typ gjorde vi massa grejer och under 05:00 - 06:00 nångång somnade vi...
 
Söndag;
Vaknade vi och käkade macaroni and cheese, haha, och så kollade vi på 16 and pregnant (stavning) sen drog jag hem sen hände inget mer.. Haha, bara skojja. Så fort jag kom hem kutade jag ner till Världens Bästa Spånbergarna som hade kommit hem från Thailand. Jag var typ asglad och Martin fyllde år så dom käkade tårta, iallafall fick jag mina 300:- av Martin eftersom jag hade tagit hand om deras lilla katt Snurre när dom var i Thailand. Sen typ hände inget mer.
_______________________________________

Det var min sista helt fantastiska och underbara och sista helg under sportlovet.. <3

Måndagen var det skola skitdrygt men efter det drog jag och underbaraste Clara ner på stan och då köpte jag mina efterlängtade skor!!!!!!!!! :D :D

Sen har det int ehänt nått mer under hela veckan..

Idag är det iallafall fredag och jag sitter bara hemma och trökar, snart ska jag städa lite och börja flytta ner grejer till mitt nya alldeles helarosa rum!! :D :D :D :D

kmr inga mer inlägg idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0