Uppdatering.

Jaa, som ni alla vet så är jag inte så bra på att uppdatera bloggarna, hehe men det ska bli bättre men det är roligare att uppdatera om man iallafall har lite besökare.. Så nu ska jag ut på hemsidor, andra bloggar osv och reklamera min blogg.. Om ni vill får ni slänga in en kommentar, älskar att få kommentarer. Och om ni oxå vill bli reklamerade så kan ni bara kommentera om att ni vill bli reklamerade, så reklamerar jag er men om ni vill det vill jag oxå att ni reklamerar mina bloggar i ett inlägg.. :D

mina bloggar;
corneliaaisberg.blogg.se 
musiiiconne.blogg.se


 (:




Kommentarer
Postat av: nathalie

Kan vi va på tisdag? :D <3 vi kanske kan gå på stan, åka till mejj sen dej elr nått? ;)

2010-03-28 @ 18:41:56
Postat av: äännie :)

reklamera mig :) <3



aanniesjoberg.blogg.se

2010-03-28 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0