vaken.

Vaknade typ nyss har klätt på mig och så och hunnit kolla på Top 10 på MTV (:
Senare idag ska vi åka och bowla men ska försöka hinna ner på stan innan det och köpa min skor (:

Jag är typ hyperglad, gissa varför? Jo, för att världens bästa strösseellltjej Cajsa kommer hem på söndag och då ska vi leka !!! (:
Imorgon drar jag till Clara ska slagga hos henne hela helgen för henne föräldrar drar till Stockholm, FF ! (:

På lördag ska mina småsyskon få rida på Claras häst Melody, dom har typ tjajat aslänge men nu ska dom entligen få det och då slipper man nog höra deras tjat : P

Ajja kommer nog ett inlägg sen (:

Ska nog börja med Dagens Outfit igen, har blivit värsta sugen på det (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0