måndag.

tjenixen!
Jag sa att jag skulle lägga in facelook och dagens outfit men allt kom i vägen och jaa, jag kanske inte behlver förklara mer!
Idag var det skola, som vanligt (A) ,, hade as kul med bästaste Molly på extra matten :D ,,, jag går på extra matte för jag är så duktig!! (A) ... not!
När jag kom hem hände det typ ingenting, jag gjorde klart idrottsläxan som ska vara inne imorgon, duktig conne! ;D
The today´s facelook! ;)
Känner att jag är lite solbränd om kinderna ( har sminkat över det på bilden ).
På somrarna blir jag typ illröd där för när jag var liten så smörjde farmor in mig
nån salva i ansiktet när det var stekande sol, och då burnade min kinder,
så jaa, dom är röda, året runt men dom blir rödare på sommarn!


Pusspåer! :D <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Okejokej härligt :) okej det lät skönt haha. Nästan varmare än inomhus då ;)



Det är bra med mig också. :)

2010-05-18 @ 16:40:04
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: evve ♥

shit va fin du är conne! ♥

2010-05-22 @ 01:25:36
URL: http://evvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0