tråkiiigt.

märks det att jag har tråkigt ?!?!
51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
En snäll med rolig humor och snygg! :D 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
hmm, nej tror jag inte? 

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
min familj skulle jag tro? 

4. Hur lång är du?
typ 1,53 ! :D

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
kmr inte ihåg det var nån i lördags kväll! 

6. Skirv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Haha ;)

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror väll på vad det gäller ! :D men sms skulle jag tro!

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta !

9. När såg du senast din mamma?
jag ser henne nu ! :D 

10. Icke godkänt i något ämne?
-

11. Mvg i något?
-

12. När vaknade du idag?
nån gång? 

13. Vilken är din favoritplats?
nån stans? 

14. Vilken plats föredrar du minst?
ingen aning.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
hmm, i en lägenhet nånstans ? 

16. Hur stor är din säng?
ganska stor ! :D 

17. Vad sover du i?
hehe, naken ? 

18. Hur många kuddar har du i sängen?
beror på :D 

19. Var har du bott/bor?
falun? 

20. Tycker du om kinamat?
om jag gör :D  

21. Tycker du om kaffe?
nepp! 

22. Vad dricker du helst till frukost?
mjölk. 

23. Kan du spela poker?
aa.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
noope

25. Vill du ha barn?
AAA!!!!! 

26. Kan du några andra språk än svenska?
engelska,lite norska, lite finska,lite spanska, typ några ord på arabiska och albanska :D 

27. Har du någonsin åkt ambulans?
nope

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet

29. Vad spenderar du helst pengar på?
vet inte.

30. Är du cool?
jaa det är klarT? 

31. Kan du rulla med tungan?
vet inte ?? 

32. Vem är den roligaste människan du känner?
ingen aning

33. Vad har du för ringsingnal?
justin bieber - baby 

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jaa! 

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
soffan skulle jag tro? 
36. Kan du byta olja på bilen?
nej borde jag kunna? 

37. Vilken var den senaste boken du läste?
twiligt! 

38. Vem delade du senast säng med?
elin och erik :D
39. Dansar du i bilen?
haha jaaa :D

40. När var du i kyrkan senast?
när amanda var lucia?

41. Hur många hål har du? i öronen?
3 i ett öra och 1 i det andra men ska ta flera om nån dag :D 

42. Har du någon piercing?
om typ nån dag har jag en ! :D 

43. Har du någon tatuering?
nope

44. Gillar du någon just nu?
ja ...

45. Har du provat droger?
24/7 

46. har du någon gång rökt eller snusat?
men jaa ?? :O

47. Har du pojkvän/flickvän?
nope...

48. Vad är ditt mobil nummer?
073 - 96 20 525
49. Vad ska du göra ikväll?
sova kanske? 

50. Har du några syskon?
jaa, 6 st, elin,amanda,julia,anton,vera och lydia!

51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
jag ringer för hur mkt jag vill :D


kul va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0