tråkitt.

Dagens humör: hungrig!
Dagens borde: dra ner på stan!
Dagens person: en snygg en (A)  
Dagens frisyr: lite ruffsigt typ, hehe! 
Dagens smink: mascara!
Dagens skor: svarta pumps! 
Dagens klädsel: svart och rosa klänning!
Dagens vill ha: pengar och kul! 
Dagens snygging: det vill ni allt veta va? (a) 
Dagens fundering: hmm,, vet inte riktigt.
Dagens beroende: musik!
Dagens sport: -
Dagens tråkigaste: att va hundvakt!
Dagens roligaste: hmm, när lydde dansa disco för mig! 
Dagens längtan: tills på tisdag för då fyller jag år och så ska jag praoa med ida och clara. Och självklart längtar jag till sommarlovet oxå!
Dagens låt: angel med flipsyde 
Dagens film: har inte sett nån än!
Dagens aktivitet:
hmm,, ha tråkitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0