valborg+

Hej alla  ! :D
har ju inte skrivit på länge som vanligt. Men nu gör jag det iaf :D
i Fredags alltså valborg var de FEEEEEEEEEEEEEEEEEZTTTTTTTTTTTTT vill jag lova ;) , vi var ett antal personer hemma hos oss, dom jag kommer ihåg var iaf, elin,erik,anton,julia,johan,erik,jocke,nicklas,niclas,mange,felix,munjos,ronny,hanna,clara och ida. Själv var jag as kalas som många av oss andra var oxå, hehe ska inte avslöja för mkt. Jag rökte vattenpipa för första gången det var typ asagott:D
Och man får ju inte glömma att berätta, jag har invigt min nya bikini. som sagt jag tog första doppet i fredags det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara, men kallt var det iaf :D
Igår (lördags) gjorde jag typ inget typ käkade pizza och kollade på polar expressen, hehe :D
idag har jag inte heller gjort nånting typ jag har suttit vi datorn typ och så kom mamma,pappa och mina småsyskon hem från stockholm och då typ grillade vi med grannarna :D
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och chattar med emilia ;D
jag vill bara säga 2saker till.... jag saknar min syrra hur mkt som helst och vill bara att hon ska komma hem, för dom som inte vet är hon i norge och jobbar och den andra saken jag ska säga är att veckan som kommer ska jag pierca mig woho kalas på det D:
hejdå D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0