fuck english

Kom hem från dansen nyss (30min sen)..
Det är så att på engelskan ska vi skriva en vecka i Nelson Mandelas liv på fängelset ( som en dagbok ungefär ) .. Jag, som är så jävla slarvig läser inte hela uppgiften så jag börjar skriva en vecka ur hans liv.. NÄR HAN VAR LITEN (!!!) så när jag kom till dag 4 så drog jag på dans och eftersom Clara sa till mig på dansen " Jag har för mig att Anna-Marie sa att vi skulle skriva en vecka om när han var på fängelset " Jag ba " Nej, till mig sa hon att man skulle skriva en vecka ur hans liv.. " blablabla åå så vidare.. När jag väl kommer hem så tänker jag "Ajja men jag läser väl igenom uppgiften igen och där minsann står det
"A diary.. What did Nelson Mandela write in his diary after a tough day IN PRISON!!!!!! on Robben Island? "
Och för ni som vet har jag ganska dåligt tålamod, kort stubin åå såå vidare så jag tar bokjäveln och svingar den tvärs över rummet..
FUCK ME FUCK ENGELSKA FUCK LIFE !
långt inlägg.. hoppas ni inte somnade puss och kram nu ska jag plugga hela jävla natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0