goooooannodmorning sunshines

kände att inlägget jag skrev sist vart värsta tråkigt och bara massa mogg... men det får ni stå ut med, jag var ju iofs ganska trött dåra...
Nu ska typ Clara iväg och rida och jag ska ta mig hem till källviken..
Vi har inte hunnit sett klart alla harry potter filmerna och jag får ångest för jag har aldrig tid på veckorna.. fucking jävla dans.. men det är kul :D
anyywhoo, måste gå och göra i ordning mig om jag ska med den där fucking jävla bussen !
ses senare med bilder... har faktiskt en del plugg idag också som jag måste ta i tur med så vi får se hur det blir, har faktiskt ingen lust att plugga idag.. men har man muntlig redovisning i no imorgon så har man ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0