Hejsan(: kunde inte skriva igår för jag oc...

Hejsan(: kunde inte skriva igår för jag och amanda drog till elin och erik och kolla på film med simon och petter, vi kollade på "the fourth kind" den var lite äcklig och den var verklighets baserad så det var ju lite drygt, men ett stort tips till alla(: idag har jag redan hunnit med att åkt hem till farmor och farfar med amanda,anton,vera och lydia och käkat frukost sen drog vi och hälsa på mamma på sjukhuset, sen drog vi hem och jag och lydia tog ut hundarna på en långpromenad och jag måste bara säga att jag verkligen älskar hösten det är så jävla fint ute! Nu sitter jag iallafall i bilen på väg till lager 157, kommer bli en underbar dag som kommer spenderas med dom bästa! vi hörs sen cya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0