kan inte sånt här med rubriker..

tänkte att det kanske skulle vara lite kul om jag uppdaterade nån gång från datorn och inte bara från mobilen, eftersom allt blir bara fukkat när man bloggar från mobilen!
kan ju säga att här i lilla falun är det typ fett mkt med snö och det kommer bara mer och mer ! det tar lixom aldrig slut..
men det är ju lite mysigt iaf.. för dom som gillar att frysa
nu ska jag skryta lite och berätta för er att på mitt no-prov fick jag vg och jag som gått och oroat mig och typ planerat in att göra omprov på det, men så blev det inte :) och inte nog med det på hemkunskaps provet idag fick jag vg+ :)
känner mig som en duktig chey nu..
nu ska jag plugga no sen blir dans och sen blir det DERBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!
City-United(!!) årets viktigaste match om ni frågar mig ! hatar united.. jag vet, jag vet, hata är ett stort ord men det är fan sant! .. blir nog att jag sover kvar hos elin och erik men vet inte..
- för dom som inte ser står det " wayne rooney is a fuckhead! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0