you´ll be cola light

Har kommit hem från Nathalie, vi hade det fett mysiiigt (:
Snart ska jag käka sen ska jag nog sola, men vet inte riktigt, eller så ska jag träna.. vet inte.. får se hur det blir!
dom här bilderna togs i somras, jag tänkte lägga upp minst en av bilerna varje dag
dels för att det är kul med lite bilder här på bloggen och eftersom våran systemkamera
inte är här hemma i sverige får man plocka från lite gamla bilder och det andra är att
ni inte har fått sett bilderna än.. Och bara så ni vet kommer jag inte skippa en enda bild
så även om jag ser ut som en fet jävla ko kommer jag lägga upp den dels för att bjuda på
mig osv osv..

cya <3

Kommentarer
Postat av: Jennie den bästa ;)

SÅ SJUKT VACKER.. Du är inte fet nånstans!<3

2010-11-13 @ 01:14:16
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/
Postat av: molly

FIN SATAN!

2010-11-13 @ 14:52:50
URL: http://mollyssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0