cupcakes&idol

Jaa, rubriken säger allt! .. senare idag ska jag hem till syster Julia och kolla på idol och äta cupcakes, troligtvis ska Molly dit och kanske Jennie vi får se hur det blir!

Nu ska jag vart fall som helst städa sen ska jag nog sola idag igen.. Jag vet det är inte bra och sola så ofta som jag gör, men har man ett solarium hemma så har man. Sen ska jag plugga tror jag.

På lördag ska jag hem till Elin tror jag och antingen kolla på film och käka godis annars ska jag nog vara hundvakt och då kanske jag kör på lite plugg då ist...

Söndag blir det gudstjänst, haha, med Molly! :) ..

Varför jag skriver allt det här är för att jag vet inte om jag kommer kunna blogga nånting i helgen.. Vi får se hur det blir med det !

Vart fall som helst tänkte jag berätta att jag var på gården igår, det var fett chill,rolig satan,sjuk,jävligt mogg och inte så mycket folk .. dom jag var med var jennie,molly,gustav,adela,najma,abdi och marcus.. :P fett härligt folk! <3
kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0