funkar fortfarande inte!

ASSÅ JAG FÅR HEEETS VERKTYGSFÄLTET ÄR FORTFARANDE BORTA?!?! ÄR DET SÅ FÖR NÅN ANNAN?! Imorgon ska jag hem till Jennie och sova där i 2dagar! fan va kul och då ska vi fixa till lite på våran blogg, isarcoje.devote.se ikvl ska jag dansa, ragga ! :) sen ska jag lägga mig tidig, får se hur det går... för jag vill komma till morgondagen så jävla snabbt som möjliiiiiigt!!!! jag önskar man kunde spola fram tiden ibland !!! Idag blir det nog ingen outfit bild, vad är det för idé om jag endå måste lägga in den på en annan blogg för att min fukkar och dels kör jag på en mys outfit idag! typ en stickad tröja från newyorker,house of gaga linne från h&m och tajts från gina och skor kör jag bara på mina fred perryyssaar ;) ajja kisses ! :D

Kommentarer
Postat av: Intensive Cravings

Hej!

Ja, vi kommer att få in det så småning om! Dröjer nog ca. 2 veckor. Kommer främst att komma i färgerna rosa och vit med olika vackra hängen på.

Mvh Madeleine, Intensive Cravings.

2010-10-11 @ 16:28:05
URL: http://intensivecravings.blogg.se/
Postat av: emilia

tryck där det står "Ändra redigerare" och kolla om det funkar :)

2010-10-11 @ 19:32:22
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0