chai te.

Eftersom att jag tror att jag håller på att bli sjuk så ska jag dricka en stor kopp te nu snart och det är inte vilket te som helst det är CHAI TE!! me like me like :)
Jennie kom hit som sagt vi snackade om massa och satt vid datorn och kika lite :P
nu snackar jag med henne på msn !
funderar på att gå och lägga mig i rimlig tid eftersom det blev så sent igår natt !
snart ska jag iaf käka glass, älskar min mamma som är glassnarkoman och käkar jämt glass eftersom jag oxå älskar glass så blir det ofta glass här hemma :P
kan ju säga att jag sitter med min syster och kollar på harry potter och den flammande bägaren !! älskar verkligen dom filmerna dom är helt underbara! :P
längtar tills imon för då blir det jenniepennie och gården sen ska hon sova här !! det gillar vi STORT :D
höres imon elr nått ..
kys åk godbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0