commercial.

Browniesarna vart hur goda som helst (!!) måste jag bara säga :)
Iaf efter vi hade bakat så kollade vi på en film som heter  " bounty hunter " ett STORT tips, verkligen as bra film med Jennifer Aniston och Gerard Butler :)
Nu är jag hemma och ska iväg och dansa sen, längtar men endå inte är ganska trött.. den här helgen har blivit att jag gått och lagt mig väldigt sent elr rättare sagt dom senaste dagarna har det varit så!
blir väl att lägga sig tidigt ikväll dåra, fast.. får väl se hur det blir med det! :P
kommer kanske ett inlägg senare!
kys åk godbaj <3

Kommentarer
Postat av: Jennie den bästa ;)

Sv: haha jaa kanske det.. har fått min mammas säng du vet dubbelsäng ;)



Jaa vi höres väll i skolan :)<33

2010-09-12 @ 16:12:36
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0