ensam.

Hej alla!

I skolan idag hände det inte så mkt elr jo ganska.. vi hade 2lektioner svenska/engelska och idrott typ...
på s/e så hade vi hörförståelseprov det gick väl sådär.. och på idrotten hade vi bara allmänt tråkigt som alla andra  idrottslektioner!..
Efter skolan så drog jag och Jennie hem till mig och käka lasagne, min mormors lasagne.. den är så jävla god så man dör :P
Ajja.. sen drog jag,Jennie och Alice till gården och vi spelade biljard med jonteeeelinii och axel sen spelade vi fifa men det funkade inte så då spelade vi mer biljard och kolla på idol:P 
sen kom marcus och jonas m.f och då vart det kul :) .. förutom att Jonas var en fitta och inte skjutsade mig till järnet så jag fick gå i spöregn (utan jacka alltså i en collegetröja och i TYGSKOR! som man ska kliva ner i nån jävla grop fylld med vatten i förstås!! ) och så var jag allmänt skiträdd eftersom att det är värsta creeepyyyskogen ..
Kom fram hel iallafall :P

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska väll hitta på nått roligt snart tror jag :)





tänkte att det kunde vara lite kul med lite gamla bilder.. ( februari )
sista bilden bjuder jag på ;)

kys åk godbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0