gården&läskig bil.

Efter skolan igår så drog jag hem till farmor och farfar eftersom farfar fyller 78 så blev det massa tårta och kakor! :D men det var mys :P
sen drog jag hem och träffade jennie vi satt vi datorn och chillade sen drog vi te gården där det var en massa masssa folk! :D vi vare med molly,ditte,marcus,jonas,alice och ida m.m m.m vi hade så jävla kul !!!
Jag fick åka moppe för första gången med jonas ! :D jag fick åka TVÅ ggr tillochmed (a) den ni..
iaf när jag och jennie skulle gå hem så började vi gå och vid en typ "infart" så stod det en bil helt still med lyset på lixom så jag och jennie bara " wtf " och så stannade vi och typ låtsas pratade för att vi skulle kolla om bilen åkte iväg men den gjorde inte det så vi gick en annan väg och då körde bilen efter i typ 10km/h och ställde sig vid den andra infarten där vi skulle komma ut och då stog jag och jennie kvar där emellan så att han inte såg oss.. men han stog kvar där och typ efter 5min så körde han tillbaka på infarten han var innan och var där i typ 2min sen kom han tillbaka igen men då körde han ner as sakta och verkligen glodde åt sidorna och jag och jennie gömde oss bakom nå skit så han såg oss inte.. och då började jag skaka i hel kroppen och började gråta jag var så jävla rädd att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och då ringde jag pappa och sa att han skulle komma och hämta oss... och då körde han när ännu en infart fram och körde runt och kolla där !! det var en blå bil och det var en ensam kille i 25-45 års åldern såg inte så mkt eftersom det var mörkt !! men fyfan vad läskigt det var..
iafvi kom hem vid typ 01.00 tiden och då satt vi och snackade med anton som var full like a kastrull.. :D
sen gick vi ner på mitt rum och bara snackade och den typ somnade vi vid fyra:P
ajja ikvl ska jag och jennie hem till min syrra och vara hundvakt.. vi funderar på att bjuda dit lite folk och kolla på film :P men vet inte riktigt än :P .. sen kanske vi ska hem till jennie och sova om vi inte ska sova kvar hos elin och erik :P
Nu ska jag gå och dammsuga inne på min syrras rum som jag lovade pappa sen ska jag ta på mig lite andra kläder eftersom jag har vart och gått runt stontjärn ( elr hur det stavas ) med elin,erik,jennie och alla hundar :)
kys åk godbaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0