hej alla!

Haha seriöst hur söta är inte jag och min syster?!?! haha humor på hög nivå! :D
iallafall så idag har jag tagit min första sånglektion, det var jävligt roligt men svårt och min lärare har typ underbar röst så man står och typ ryser i hela kroppen!!
just för tillfället sitter jag och lyssnar på lite spice girls!! haha älskar dom <3
men ska iväg och dansa street snart .. hade hoppats på en ledig dag idag men nej så är det inte när man går fyra danser i veckan,spelar piano osv osv.. då har man inte så mycket fritid! men det är mitt egna val och om jag skulle sluta på nån dans skulle jag inte kunna bestämma vilken heller så :P
och det är några som har frågat vilka danser jag dansar!:
det är så att jag dansar commercial,jazz,street och ragga :D
men måste gå nu!
kys åk godbaj <3

Kommentarer
Postat av: Maja

NAJS! vart går du på sånglektioner någonstans? <3

2010-09-23 @ 14:03:27
URL: http://ecerot.blogg.se/
Postat av: piichas blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-24 @ 12:40:40
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0