kupolen.

Sorry, för dålig update!
Igår var jag på kupolen med cajsa, mamma och elin! jag köpte min efterlängtade kofta ! :)
Sen när jag kom hem drog jag och dansa ( street ) !!
sen tror jag det inte hände nå mer... hmm.. nej det gjorde det inte.. somnade iaf vid 12-tiden typ tror jag!
idag i skolan har det nt heller hänt nått!
elr typ att jag nt var med på idrotten för jag hade glömt mina gympa skor och jag hade bara högklackade stövlar och så hade jag ont i huvudet och håller på att bli sjuk tror jag och det var orientering i SKOGEN!! så det gjorde mig faktiskt inte så mycket! ist så pluggade jag och emilia :P
sen på matten hade vi en vikarie som hette Joakim och han ver totallt dum i huvudet! typ clara bara hållde i sin mobil i handen och han ba " lägg ner mobilen annars tar jag den!!! " clara ba " men jag har inga fickor!! " asså det var så sjukt han var hur sträng som helst och så sa ardit ett roligt skämt så jag började asgaarva och tårarna bara rann och molly lika förvånad som förra gången " CORNELIA DU GRÅTEEEEER!!!! :D :D :D " haha.. jaa, det händer faktiskt väldigt ofta att jag börjar gråta när jag skrattar! :P
Nu är jag iaf hemma och jag har fått hem mina enbilder, inte gilla!!
- bilden är tagen med webcamera så det blev inte så bra! och som ni ser
så kan ni ju iaf hålla med om att jag ser typ handikappad/mongo ut på fotot!?

Ajja, hemskt som sagt!
men ska dra nu.. idag blir det bara att chilla har ingen dans idag och så..
kys åk godbaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0