lista ut humöret?

Namn (För & Efter): Cornelia Isberg
Smeknamn: Conne,Coninho,Nippis,Isberg m.f m.f! 
Ögon: mörkbruna
Längd: 1,55 cm
Syskon: 6st.. 5sissees och 1bruee
Tycker du om att sjunga i duschen?: JAAA!
Tycker du om att sjunga på toaletten?: vadå när jag sitter på toa?.. ha nej ! 
Födelsedag: 25 maj
Stjärntecken:tvilling
Bor: Falun
Kön: Tjej
Höger eller vänsterhänt: Höger
Vad söker du i ett förhållande?: humor,omtänksamhet och ärlighet!
Har du någonsin varit otrogen?: nope och kmr nog aldrig vara! 
Har du en bil: nope
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: hummer.. haha
Favorit frågor?: min farfar
Film: just for the moment.. hot rod, haha grymt kul! 
Favoritlåt: alla!
Band/Sångare: alla. typ!
TV: how i met your mother, 2½ men och that 70´s show!
Skådespelare: många.. bla . andy samberg,tom cruise och många många mer! 
Skådespelerska: ojojoj svår fråga igen men typ dom flesta!
Mat: allt? förutom svamp och sånt äckel!
Favorinummer: hmm.. har nog ingen!
Tecknat: dom flesta!
Disneyfigur: dom flesta! 
Färg: alla typ

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn: ja, fast inte direkt imon dåraahh!
Vill du gifta dig?: mjaaoo... hmm.. ja det tror jag !
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: 18-25 .. typ
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: 74 och ett halvt .. nej men ingen aning
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: no fucking idéa!!
Har du en Pojkvän?: nope
Är du förälskad?: gillar en.. (a
Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: neeej!

Välj det du tycker bäst om
Musik/TV: MUSIIIIIIIKKKK!!!! <3 x 200000000000
Pojkar/Flickor: pojkaarrrrrr
Rosa/Orange: rosa
Festar/Sitta hemma: festtaaaaaa
Sommar/Vinter: bådeoch
Dag/Natt: dag och natt
Tråkigt/Roligt: roligt!!

Om dig som person
Konstiga ord: hmm.. typ alla.. nejrå men ordet "keff" är nått jag säger ofta som är ganska wiierd
Vilken skola går du i?: gruvrisskolan
Har du tagit droger?: japp varje dag! 
Hur skum är du?: typ skummaste person här iaf!
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: hmm.. faktiskt inget jag tänker ta upp här!
Vad tycker du om själsfränder?: tycker om vad? 
Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: nej verkligen inte! 
När grät du sist?: hmm... faktiskt kommer jag inte ihåg!
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar?: att dom är oåtkommliga, haha!
Är du glad ?: jaa!
Varför?: för att jag är det! läs tidigare inlägg så fattar ni! 
Vilken sak kan du inte leva utan?: familj, vänner , Musik 
Kärlek eller Lust?: love 
Silver eller guld?: silvaa´´
Diamanter eller pärlor: diamondsss
Soluppgång eller solnedgång?: bådeooccchh
Har du någonsin badat naken?: haha typ jaa!!
Sover du med gosedjur?: naj
Har du några piercings?: japp, naveln
Vilken färg har dina underkläder just nu?: rosa svart och vit
Vilken låt lyssnar du på just nu?: ingen just nu för tillfället för mor mina snackar i telen!
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 0525
Vart vill du åka på din smekmånad?: nått chill ställe
Vad är det mest romantiska du vet?: priiiivaat

Resten får sväva i ovisshet.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: utseendet
Favorit sport?: dans
Vad gör dig glad?: min familj, mina vänner, skratt osv osv.
Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: jag köpt elr vadå?
Bär du kontaktlinser eller glasögon?: nope
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: vet inte
Har du vunnit något speciellt pris?: jag vet inte..
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: ingen aning
Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: KOMEDIII
Över telefon eller personer emellan?: face to face
Säger du något speciellt när du är arg på någon?: hmm.. det beror på vem jag är arg på & varför!
Har du några fiender?: jaa det tror jag nog
Vad är du mest rädd för?: spindlar och ormar och så har jag cellskräck och klara inte av fönster typ!
Skulle du hellre vara rik eller berömd?: berömd tror jag !
Vad är klockan i Albanien just nu?: finns det nått som heter albanien över huvudtaget?
Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: min family
Har du mött Jultomten?: faktiskt varje jul sen jag föddes!
Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: hm.. tja äru sugen på kaffe elr?
Har du några husdjur?: japp 4 hundar
Vad har du för E-Mail adress?: [email protected]
Är du en alkolist?: men ja?
Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: lista ut de du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0