skadad cheej.

Skrev inget igår eftersom att jag mådde lite dåligt så pallade inte sitta vi datorn..
Kan ju säga att jag blev totally skadad igår.. både av molly och oskar ! <3
Först var det så att Molly fick värsta reflexgrejen och lappa till mig i fejjan inte den skönaste känslan menmen .. haha hennes skuldkänslor alltså hon ba" amen heerrreguud jag slog dig FÖRLÅT FÖRLÅT" man ba " amen guud det är luuugnt" ! men sen under syslöjden hände en liten mer sjuk grej... det är så att jag och en kille i min klass som heter Oskar brukar typ låtsasbråka och typ "slå" varandra men den här gången hade han en skallpell i handen och han tänkte inte riktigt på det så han råkade hugga mig i höften/midjan och det slutade aldrig att blöda och jag är ganska känslig för blod så jag dog lite men jag fick sånn chock att jag bara stog och asg haha det var as kul! .. sen drog jag och molly och alice till skolsköterskan och då fick jag reda på att det var en halv centimeter djupt sår och då dog jag lite till.. så hon har typ tejpat igen det men om det spricker upp ska jag nog troligtvis sy:P  haha men det var iaf kul.. jag har typ så här skadeglädje elr vad det heter ! :D
Och jag mådde lite illa när jag kom hem efter skolan så jag drog nt och dansa men jag måste dra nu ska göra i ordning mig för i dag ska jag testa på att dansa lite jazz och dör jag så dör jag ! :D
kys åk godbaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0