stressad tjej.

drog till gården endå för Alice fråga fall jag ville hänga med.. vi kollade på en skräckfilm som hette typ " the collecter" den sög pung.. hårig pung!!
annars hade vi det bara allmänt mys och massa trevligt, blev sent dock menmen.. :D

imorse var det konfa möte! .. jag trodde den började elva och så får jag ett sms av clara när klockan var 09.49 där det står är du på stan och så låg jag i sängen! och fick reda på att mötet började 10.00 så det blev akut dit kom faktiskt inte sent som jag trodde menmen..
det var fett kul och vi fick as bra grupper ! :D

nu är jag hemma hos nathalie och vi ska käka stuvade makaroner och köttbullar sen ska vi baka brownies !
kommer nog ett inlägg senare!

kys åk godbaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0