hittade på emilias blogg och eftersom jag är sämst på att blogga tänkte jag att detta kunde hjälpa?

OM DIG SJÄLV:
fullständigt namn: Ella Cornelia Isberg
syskon: 6 djur: 4 stycken chihuahuor plus 2 som är min systers som bor hemma :)
ålder: 13
födelsedatum: 25 maj
ögonfärg: mörkbruna
hårfärg: brun singel?: japp
gråter du ofta: jaaaa.
NÄR....:
kramade du någon senast: hmm igår eller i förrigåååår
pussade du någon senast: här om dagen
grät du senast: 3-4 dagar sen
var du som lyckligast senast: öh, kommer inte ihåg
skrattade du senast: 2minuter sen kanske?
var du sjuk senast: det var ett tag sen..
VEM...:
skickade du sms till senast och vad stod det?: min syster elin och det stod "tittaaa det är norrsken ute!!!!!!!"
pratade du i telefon med senast?: emiliaa
gick du på stan med senast: emiliaaa
grät du med senast: min syster elin och min bror anton tror jag..
skrattade du med senast: elin och hennes pojkvän erik
kysste du senast: hmm ..
gick du på bio med senast: det kommer jag faktiskt inte ihåg..
kramade du senast: min kompis anton .
VAD...:
tänker du på just nu: McFlurry Oreo, Mcflurry Toblerone och cheesy sombreros
gjorde du efter skolan idag: i dag är det lördaaag
har du på dig just nu: min mimmi mus tröja och trosor
FAVORITER:
Glass: ben & jerrys, McFlurry och en massa choklad glasssss
Musik: aaalllllllllttt Färg: typ allaaaa
Film: i rymden finns inga känslor :)
Språk: norska & brittisk engelska
Länder: norge och danmark
Städer: stockholm
Skolämne: musik
Mat: myckettttt
Sport: dans och jaa, det räknas som en sport!
Såpa: hmmm vet inte..
Tv Program: that 70´s show, BBT, seventh heaven, scrubs, 2 1/2 men, greys .. för att bara nämna några :) Efterrätt: tyyyp allt ..
Band: skulle kunna räkna upp hundra stycken
Idol: skulle kunna räkna upp hundra stycken här också
Klädesplagg: byxor och shorts tror jag :)
Affär: h&m m.f Kex: ballerina kladdkaakaa lääääääätttt och choklad fingrar
Chips: sour cream sweet chili med ranch dipp !!!
Läsk: trocadero och sprite !
Bil: hmm no ideaaa
Egenskap hos annan människa: humor
Modell: dom fleeesta
SAKER DU VERKLIGEN HATAR:
Språk: ryska?
Skolämne: matte ffs
Mat: allt som jag inte tycker om..
Affär: nån skit affär kanske?
Artist: hmm svåårt ingen jag kan komma på nu iallafall..
Tv Program: hmmm, svåååårt
Filmer: alla dåliga och skräckfilmer!
Egenskap hos annan människa: ego och att dom alltid ska stå i centrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0