norge in my så kallade heart !

Blir inte så mycket update nu i Norge, eftersom att jag inte kan ha internet på i mobilen för det kostar peningar.
Men nu har jag lånat Agnes "Agnetas" dator, så ett litet inlägg iallafall kan jag ju lägga in och berätta lite om vad som händer här !
Kom hit klockan fem igår och när vi kom till lägenheten så träffade jag Emma,Agnes och Jonsa eller vad dom kallar han. Vi kollade på tv, och det var nått moggigt program som man fick se en snopp ungefär varannan minut, mycket trevligt om ni frågar mig. Juste, tror det heter nånting sex education eller nått och klaga inte på min underbara stavning..
Idag iallafall har jag följt med Amanda på hennes jobb, en liten leksaksbutikk som heter Sprell. Efter den så gick vi och köpte så kallade "bollar", det är som släta bullar med smält choklad i och så finns det med russin. Jag tog självklart den med choklad i. Nu står Amanda och gör korv och makaroner, som vi ska äta. Sen drar vi oss ner mot så kallad "Sentrum" och möta upp Agnes. Haha, dom stavar allt med S i Norge, tex. " Sigaretter"  osv osv.
Haaadee på badee, gamla sjokolade... som man säger här i Norge ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0