allt går åt helvete...

Jag fattar inte ens att jag gör det här, alltså snackar om mitt privatliv på bloggen.. jag får inte ut nått av det och jag klara inte av när folk ska gå och låtsas tycka synd om en för sånt skit finns inte i min värld.. Det känns iallafall som att jag gått in i fetaste depressionen, helt ärligt känns det som att jag inte är värd ett piss och att jag är det man kallar en andrahands-kompis.. för dom som inte vet vad det innebär så är det en sån "kompis" som bara duger när bästa vännen inte kan eller ska iväg eller nått sånt.. Asså det känns som att jag är bortglömd typ helt osynlig, det känns som att ingen ser mig alla typ skiter i mig osv osv .... Ingen ska ta det här personligt men jag säger det och dom som tar åt sig försök iallafall att göra nått åt det, för att människor mår inte bra av sånt här skit ..

Kommentarer
Postat av: AdelaO_O

Fågestund på bloggen! Fråga gärna nån/någrab frågor!:D

2011-01-29 @ 10:17:18
URL: http://studiobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0