Bloggar som en pungråtta...

... nu tänker säkert ni " men en pungråtta kan ju inte blogga? " nej, just precis. det kan inte jag heller göra !! Tillexempel... jag lägger nästan aldrig upp bilder och sådär.. just nu kan jag inte lägga upp bilder för jag sitter med iPhonen och bloggar nu. men jag lovar (100%) att senare idag kommer det ett inlägg med massa bilder från när jag och Jennie var på arenan och tog kort ... men det har väll inte jag bloggar om så ni fattar säkert ingenting ... Btw så har jag minne som en guldfisk så jag kommer inte ihåg om jag har berättat det eller inte, men jag tar förgivet att alla som läser min blogg vet vad det där med arenan är för nånting!! Jaha, jag ska inte sitta och tråka ut er med massa negativa inlägg, så här slutar jag och så ses vi senare idag! Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0