♥ Dag 13 – Den här veckan

Nu kör vi lite kortfattat vad som hänt dom här dagarna i vecka 1 !
Måndag ;
Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag ska vara ärlig men jag har ett svagt minne av att vi käkade middag hela familjen och spelade kort eftersom att det var sista dagen Amanda var i Sverige.. joo, så var det nog.. minnet trillar tillbaka lite.. Faktiskt så var det det som hände under hela dagen och så vann jag när vi spela kort och det är ovanligt så det kommer jag ihåg :) ..
Tisdag ;
Amanda åkte hem till Norge igen, som sagt!
Jag och Elin gick och kikade lite på mellandagsrean.. jag hittade inget och jag tror inte Elin gjorde det heller.. Sen när jag kom hem från stan drog Julia,Roger,Rickard (Rogers bror),Vera,Lydia,Cajsa och Jag till Aqua Nova och det var så jävla galet kul så jag dog typ, haha !! Sen när vi kom hem hände det inge speciellt tror jag.. Vi spelade säkert kort som vi gör typ varje kväll nu när Elin och Erik har flyttat hem hit :)
Onsdag ;
Den här dagen har jag heller inget minne av.. Nej, det har jag faktiskt inte.. Så här blev det definnitivt kortfattat..
Torsdag ;
Mamma,Pappa,Farmor,Elin,Julia och Jag drog till Ikea och det var faktiskt jävligt kul!
Vi käkade på restaurangen, och jag tog självklart min favorit lax med grönsaksbullar och gräslökssås, ME LIKE!
Sen efter det blev det en kladdkaksbit med lite grädde.. Mättande om ni frågar mig !
Efter vi hade gått på Ikea gick vi lite på Valbo.. Själv så köpte jag en del grejer, tre tröjor och en väska tror jag att det var .. Sen gick vi in på Ikea igen och käkade mjukglass, för mamma kan inte åka därifrån utan att ha käkat mjukglass.. Men det var den dagen tror jag ..
Fredag ;
Satt hemma hela dagen framför datorn typ... Jaa, faktiskt.. ända fram tills Elin kom hem klockan 01.30 på natten, eftersom att jag skulle sova bredvid henne eftersom Erik jobba natt så jaa, det var bara att sitta uppe och vänta (: Och som vanligt kollade vi på South Park innan vi gick och la oss, det gillar jaaag !! :D
Lördag ;
Alltså idag.. har det inte hänt ett piss ... Julia och Jag har suttit och moggat oss framför datorn som vanligt typ (:
kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0