jag lovade..

-
Nu har jag laddat upp en massa bilder  och tänkte bara säga att
I DONT GIVE A FUCK
om dom inte passar er
okej, kommentera
"hora, åhh du är tjock på den bilden,
asså shit hur kan hon lägga upp den bilden"
jag ska bara säga att jag skiter i vad ni tycker och tänker.
men visst kommentera vad ni vill
det är ni som får människor att må dåligt
det är ni som får en att må skit!
-
nu ska jag säga en sak som min syster Julia alltid säger till mig
och jag vill säga till er att ta in dom här orden för dom betyder.
-
Var dig själv,
alla andra finns redan,
tänk om du skulle bli nån annan
då skulle världen gå miste om en helt underbar person!

Kommentarer
Postat av: veraisberg

sötassste<33!!!!

2011-01-15 @ 23:45:01
URL: http://veraisberg.blogg.se/
Postat av: Natta

Du e fett söt o en kvinna ska fan ha kurvor man ska inte va som värsta jävla anorexia :o du är PERFECT AS YOU AR SWEETIE <333333333333

2011-01-16 @ 00:07:22
Postat av: AGNESA:)

Fan vilka fina/snygga/söta bilder!!! Du är så söt conne! Du har helt rätt! Du är fin som du är!! Fin blogg det var typ as länge sen jag läste din blogg.. Hehe;) kolla min nya blogg;)<3

2011-01-16 @ 01:17:20
URL: http://asswoman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du är så himla sjukt vacker kvinna, och om nån ens skulle tänka tanken på att du är tjock så vet jag inte vad dom tänker med riktigt!

Du ska vara stolt över din kropp för du är så jävla snyggg!!!! <3

2011-01-16 @ 16:15:03
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du är så himla sjukt vacker kvinna, och om nån ens skulle tänka tanken på att du är tjock så vet jag inte vad dom tänker med riktigt!

Du ska vara stolt över din kropp för du är så jävla snyggg!!!! <3

2011-01-16 @ 16:15:08
URL: http://jenniiiearcari.blogg.se/
Postat av: Julia Isberg

Vill först och främst bara säga att jag är en otroligt stolt stora syster! Jag blir så glad över att du citerar saker som jag säger, att du tycker jag säger bra saker och så!



Sen tänkte jag säga att du är så otroligt jävla cp snygg! Och jag älskar hur du skiter i vad andra tycker och tänker och bara kör!



Visst du kanske har lite mer mage är någon annan, men det är snygggt! Jag önska jag hade lite mage, men framförallt önskar jag att jag har modet att våga ta såna där bilder och lägga ut..



För självsäkerhet är snygg! Och du är snygg!!



Puss på dig världen bästa syster <3

2011-01-17 @ 19:44:01
Postat av: Anonym

Vill först och främst bara säga att jag är en otroligt stolt stora syster! Jag blir så glad över att du citerar saker som jag säger, att du tycker jag säger bra saker och så!



Sen tänkte jag säga att du är så otroligt jävla cp snygg! Och jag älskar hur du skiter i vad andra tycker och tänker och bara kör!



Visst du kanske har lite mer mage är någon annan, men det är snygggt! Jag önska jag hade lite mage, men framförallt önskar jag att jag har modet att våga ta såna där bilder och lägga ut..



För självsäkerhet är snygg! Och du är snygg!!



Puss på dig världen bästa syster <3

2011-01-17 @ 19:44:54
Postat av: M O L L Y

Nyyy blogg! :-D

2011-01-20 @ 07:09:13
URL: http://emkjh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad vacker du är!

2011-01-28 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0