streeeeetjaaazzzzz

I skolan hände det inget speciellt förutom att jag blev lite sad för en sak jag inte tänker ta upp, bara så ni vet :P På väg från skolan till stan gick typ bussfan sönder så jag missade min street, jag vart inte glad direkt... fast nu sitter jag här på dansa och kollar när syster Elin dansar och snart är det min tur att köra lite streetjazz, gilla gilla gilla !! Är det bara jag som tycker att det borde finnas en gilla-knapp på bloggen?!?! Ni tycker säkert att min blogg är typ asatråkig, en utav av anledningarna är säkert för att jag inte laddar upp bilder... Saken är den att jag här inte tid att sitta vid datorn eftersom att jag dansar 7dagar i veckan + piano osv osv... Men jag ska försöka ta mig tid till att sitta lite vid datorn eftersom att mina kompisar tjatar på att jag aldrig bloggar, men nu jÄvlar ska jag ta tag i det här !! Kisssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0