Blogg award

Jag har fått nått som kallas "blogg award" av Jennie och det går ut på att man ska berätta åtta saker om sig själv och sen skicka vidare det till fem vänner :)
okej, då börjar vi !
1. Jag är mörkrädd
2. Jag har cellskräck
3. Jag är rädd för spöken och ja, jag tror på dom
4. Jag skrattar åt allt typ
5. Jag har världens bästa förebild
6. Jag älskar att dansa,sjunga och allt inom det estetiska.
7. Jag hatar Manchester united och älskar Manchester City
8. Jag ÄLSKAR barn!
och dom ska ska göra detta är :
Adellllaaa Gordon och hon är den enda som jag kan nämna som jag vet av mina vänner läser min blogg och
uppdaterar dagligen :P
resten får göra hur dom fan vill :P
pung

Kommentarer
Postat av: evve ♥

jag läser ju din blogg conne!! :D

2011-04-19 @ 18:41:58
URL: http://evvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0