jag MÅSTE ha ny design (!!)

Jaa, snällaa (!!) någon villig?! Emilia? Jennie? Eline? Någoon bara snälla hjääälpp!!
haha, märker man nu hur dålig jag är på det där med design.
Iallafall igår kunde jag inte blogga för jag hade inget batteri på min mobil och jag drog direkt efter skolan och dansade lite street och streetjazz. På streeten ville jag skjuta mig själv men på s/j gick det faktiskt ganska bra. Kom hem klockan tio och då var det Big Brother som vänta. Sen blev det sova sova sova, skönt!

Idag har jag varit på utvecklingssamtal, det gick faktiskt jätte bra och jag är nog bättre i skolan än vad jag tror att jag är. KNAS !

Nu ska jag kolla på Sjunde himlen, sen blir det plugg PLUGG plugg !



Kommentarer
Postat av: emilia

www.designadinblogg.se !

2011-03-08 @ 15:27:32
URL: http://eemiliawestling.blogg.se/
Postat av: Adela

Du är så fin conne!:)

2011-03-17 @ 13:52:10
URL: http://studiobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0