känslan när man har skridskor som är 3storlekar för små...

Jaa, tänkte berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna.
I tisdags om jag inte har fel så var jag och kollade på hockey som sagt, men det blev bara jag och Jennie. Det var kallt så vi drog hem och sen drog Jennie till Eline & Cajsa men jag fick inte vara med för dom skulle ha spa-kväll. Moggigt.
Men det skadade inte för jag, Elin och Erik drog hem till Johan och spelade spel, haha vi hade så jävla kul!
Vi körde ett spel som heter "Party Alias", fast vi gjorde lite egna regler. Det är lite som "med andra ord" man ska liksom förklara ord. Och gjorde man en bra förklaring så nån gissade rätt ord så fick man gå fram ett steg ( alltså den som förklara ) och när Johan hade ett steg kvar till mål så gick han och hämtade vatten i sitt kök och då kom Elin,Erik och jag att vi skulle inte gissa rätt på det ord han skulle förklara, och självklart fick han världens lättaste ord. Han skulle förklara bandet Abba, och han satt där och var typ hysterisk " Men hallåååå!!!! det är sveriges största band och dom sjunger "dancing queeeeen" och så satt han och sjöng på dancing queen och vi satt och jag och elin satt och asgarvade och erik bara " the cardigans, jag lovar det är dom" och Johan sjunger ännu högre och tydligare, och då kommer erik med den klockrenaste" öjj men du Conne har Robert Wells nått band" och jag dör jag ligger på marken och kipar efter luft. Och sen när tiden gått ut så säger Erik men gud det måste vara Abba du menar, och Johan bara erkänn att ni driver med mig och så börja alla asgarva!
orkar inte skriva nått mer men det var en av mina underbara dagar på mitt lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0