"dagens"

Satt och lästa Kenzaz blogg och hon hade lagt in ett inlägg och typ "dagens ... jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag bestämmde mig för att oxå göra det så jag kopierade men ändrade några grejer så det inte skulle bli exakt lika....

Dagens humör:  lite seg och trött. 

Dagens mående:  haft lite ont i huvudet och i magen, kan bero på att jag inte ätit och sovit ordentligt dom senaste dagarna men det har ändrat sig lite nu för ja har inte ont i huvudet längre bara lite hungrig.

Dagens borde:  skaffa pengar.

Dagens frisyr:  jag har haft morgonfrisyr hela dagen, pga. att jag vart trött och inte orkat så den ligger helt platt med några spröt som står rakt ut. Med andra ord ser det förjävligt ut.

Dagens smink:  inget smink.

Dagens klädsel:  Claras mjukisbyxor som det är typ hål i överallt och city tröja.

Dagens planer:  har inte haft så mycket planer för dagen.

Dagens vill ha:  skorna som jag behöver pengar till, haha får typ ångest måste skaffa pengar så snabbt som möjligt för jag var på stan i torsdags och då la jag undan dom tills i lördags men jag han inte ner på stan i lördags och nästa dag jag kan dra ner på stan är tisdag och jag måste ha 300spän innan det så det gäller att ligga i dom här dagarna.

Dagens fundering:  jag vet inte rikitg har inte funderat så mycket idag.

Dagens beroende:  hmm... datorn kanske?.

Dagens tråkigaste:  hmm.. imorsse när det inte fanns nått på tv.

Dagens längtan:  på nått roligt (!!).

Dagens roligaste:  jadu, vet inte... har nog inte hänt nått roligt idag... Eller jo om man räknar från inatt så var det askul innan vi gick och la oss det var verkligen obeskrivligt kul.

Dagens tidning:  har inte läst nån.

Dagens låt:  Mayday Parade - Jamie all over .... Me love it <3







Kommentarer
Postat av: E M I L I A ♥

thanks connii <3

2010-02-28 @ 20:40:46
URL: http://emiliaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0