ibland älskar jag mig själv

Ja, nu fattar ni säkert rubriken!
Idag hade vi dansuppvisning på Kupolen men jag kunde inte vara med som
ni kanske förstår när ni ser bilden. Dansuppvisning har jag imorgon
också fast då är det på cozmoz men jag kommer inte kunna vara med där heller, så typiskt mig!
Jag var iallafall med Jennie,Cajsa och Eline och vi drog ner till radis-badet och skulle grilla.
Medans vi inväntar massa folk ska jag visa mina danser. Varav att i en dans så kliver jag snett och hela foten
smäller till. Så någon dansuppvisning för mig blir det inte.
Sen iallafall kom Albin, Emil, Jocke och Bella. Sen drog Jocke och vi andra blev kvar sen drog jag hem.
Jag idag. Byxdressen - svingammal från hm. tippar på att den är minst 11år gammal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0