we are young, we are free

Haha, känns lite knas att jag bara kommer tillbaka såhär, lite random om ni förstår vad jag menar.
Det är nog för att det är sommarlov och därför har jag tid att sitta framför datorn.
Just denna vecka tror jag inte det kommer bli så mycket uppdatering innan klockan tre på dagarna eftersom jag är på ett läger, om man säger så. Showskolan kallas det iallafall och man får dansa,sjunga och sminka, väldigt kul!
Nästa vecka som ni alla redan vet skulle jag tro så är det Peace and Love, alltså kommer jag vistas där under nästan hela veckan så uppdatering då får vi se hur det blir med.
Men som sagt jag är back on track !
Tyckte att det var värt att visa hur snygg jag är idag (skämt o sido) och sista bilden är jag bara tvungen att visa min as snygga blomma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0