you´re never gonna die, you´re gonna make it if you try, they´re gonna love you

Det har inte blivit så mycket uppdatering dom senaste dagarna! Har inte haft tillgång till dator eller bara inte haft tid, men jag tror ni överlever ändå.
Veckan som kommer blir det Peace and Love och jag är taggad till tusen! Efter P&L veckan så ska jag jobba på showskolan men jag ska försöka klara uppdateringen ändå. Ni ska se att jag fixar´t på något sett.
Detta kommer jag se på P&L :
Bob Dylan
King of Leon
The Strokes
Håkan Hellström
Deadmau5
Jimmy Eat World
Paolo Nutini
Lykke Li
Veronica Maggio
All Time Low
Oskar Linnros
Underoath
Teddybears
Kapten Röd
Mando Diao Acoustic
Bad Religion
Säkert!
Daniel Adams-Ray
Journey
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0