@ regementet

Eftersom Molly idag under slöjdlektionen sa att hon läser min blogg även fast jag inte uppdaterar. Då tyckte jag synd om henne (+ alla andra som läser min blogg ) när dom varje gång kikar in på min blogg och alltid får se samma inlägg. Jag vet lixom själv hur besviken eller besviken var kanske att ta i men Jag hittade inget bättre ord för det, iaf jag vet hur besviken jag blir när jag kikar in på någons blogg och man får se samma gamla inlägg gång på gång. Så varför ska jag hora mina kära läsare besvikna?!. Iaf som rubriken lyder så sitter jag på regementet och har nyss tagit en lektion i street och snart är det dags för lite streetjazz. Men nu kommer min mobil snart dö så det får bli slut här :) kram

Kommentarer
Postat av: Mira

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 03:57:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0